Tuesday, December 21, 2010

dot dot. . .

pade smua. .sape2 je ukay. .tujuan blog aku ni tok kongsi pe aku ase. .bukan mintak simpati ataw mintak dimaki ukay. .so,sebelom pape berlaku, acha na mohon maaf kalaw ade silap ataw terbuat sape2 trase dlm blog ini. .kalw ta suke,just jgn bace okay. .korg jgn risau. .acha tak kn mengaibkan ataw buruk2 kn org dalam blog ni. .tolong ukay. .maafkan lah sgale yg tak kena. .kalaw korg tak ganggu idop aku,aku takan kacw korg lg. .kalaw korg ta suke aku,aku ase ta perlu korg na ambik taw sal aku lg. .maaf skali lg. .n one more things. .plz tego dgn cara elok kalaw aku de wt salah ukay. .thanks korg semua. . :)
kepada kawan2 sekelas. .keep in touch k. .lg 1,maafkan smua kesilapan ukay. .jgn disimpan lam aty. .if ada just bgtaw je. .cha ukay. .kalaw na maki pn,depan2 la k,coz cha kdg2 tataw salah cha kat ne. .na thn baru da. .mungkin perubahan akn berlaku. .:) harp maafkan sgale silap 2010. .smua org pernah wt kesilapn,aku mgaku aku memg bnyk wt silap. .aku tak mintak semua tu. .tp nasib ade yg tego aku. .aku tak mintak pape pn. .just kemaafan. .ikhlas dari korg. .
mesej ni tak bertujuan tok sapesape pn. .untuk semua yg pernah kenal with cha. .

dengan seribu kemaafan. . .ikhlas from acha. . .

No comments:

d0t d0t :)

we enter the world alone,we leave the world alone.so it's better to be ALONE !